Klachten
Printit24 jouw ideale drukwerk partner
Klachten levering en transport
- Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de consument vanaf het moment dat Printit24 de producten overdraagt aan de vervoerder, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
- Printit24 is niet verantwoordelijk te stellen voor vertragingen van de bezorging van de bestelde producten.
- In de door Printit24 opgegeven levertijden wordt gerekend vanaf het moment dat de bestelling in druk is genomen volgens de schriftelijke statusvermelding door Printit24. De levertijden die Printit24 opgeeft zijn een indicatie; zij houden geen zogenaamde “fatale termijn” in die leidt tot aansprakelijkheid van Printit24 bij overschrijding. Er geldt alleen een fatale termijn indien Printit24 die verplichting schriftelijk heeft aanvaard, met uitdrukkelijke aanduiding dat het een fatale termijn is. Overschrijding van de indicatieve levertermijn, verleent de klant geen aanspraken wegens tekortkoming. Wordt een indicatieve levertermijn met meer dan 5 werkdagen overschreden, dan kan de klant de order schriftelijke annuleren. In dit specifiek geval kan de annulering niet tot enige kosten voor de klant leiden.
Garantie en aansprakelijkheid
- Printit24 verstrekt geen garanties op de geleverde producten.
- Printit24 staat er alleen voor in dat het drukwerk in algemene zin geschikt is voor het doel waarvoor het bestemd is. Printit24 geeft geen garantie dat het drukwerk geschikt is voor enige bijzonder doel, in het algemeen of een bijzonder doel dat de klant voor ogen heeft. Het maakt daarbij niet uit of de klant dit bijzondere doel aan Printit24 heeft medegedeeld.
- Printit24 kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de door de consument gemaakte fouten bij de opmaak van het product. Tevens kan Printit24 niet aansprakelijk gesteld worden voor inbreuk op rechten van derden, in het bijzonder het auteursrecht van derden. De klant vergoedt Printit24 alle schade en nadeel die Printit24 lijdt indien en doordat het door Printit24 geproduceerde drukwerk inbreuk maakt op rechten van derden. De klant vrijwaart Printit24 tegen aanspraken van derden op dit punt.
- Indicatie voor Nederland is van dinsdag t/m zaterdag binnen 24 uur (afhankelijk van het tijdstip van afgifte bij de bezorger).
Klachten
- Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan via het contactformulier op de ‘Contact’ pagina op de website ingediend worden of via klachten@printit24.nl
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 24uur na levering nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven schriftelijk worden ingediend bij Printit24.
- Bij Printit24 ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord