vaak voorkomende vragen

Veel gestelde vragen

Levertijd van mijn product

Tijdens het online bestel proces, kunt u een keuze maken wanneer u het product wenst te ontvangen. Wij werken samen met DHL, Postnl, DPD en UPS. U kunt tijdens het bestel proces aangeven welke bezorgdienst u wenst te gebruiken.

Waar vindt ik mijn factuur

U ontvangt een factuur van het product direct na het afrekenen.

Wat als ik niet tevreden ben?
  1. Printit24 beschikt over een voldoende bekendgemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 24uur na levering nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven schriftelijk worden ingediend bij Printit24.
  3. Bij Printit24 ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan via het contactformulier op de ‘Contact’ pagina op de website ingediend worden of via info@printit24.nl
  5. De consument dient Printit24 in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  6. Op overeenkomsten tussen Printit24 en de consument waarop deze voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Hebben jullie ook een bezoekadres

Wij hebben uitsluitend een bezoekadres voor opdrachten die via ons kantoor / ontwerpstudio lopen. Voor producten die via de webshop zijn aangeschaft kunt u ons middels email of telefoon contacteren.

Kan ik ook dingen laten Kopiëren bij jullie.

Nee helaas wij zijn geen Copyshop. Indien u direct een copy van iets nodig heeft of snel een poster wenst voor bijvoorbeeld een zoek geraakt huisdier. Sturen we u graag door naar Reprovoorne. 

Indien u het niet direct nodig heeft kunnen we u wel van dienst zijn.

Heb je een vraag of opmerking?

Aarzel niet en stuur ons een bericht!

    Printit24

    't Woud 45B, 3232 LN Brielle

    Klantenservice 

    085 30 33 743

    Email 

    Info@printit24.nl